söndag 30 juni 2013

Besök av Kenneth och Annica.


Igår hade jag min bror och svägerska samt deras lille vovve Douglas på mat.
Lille skriver jag för han inte är så gammal, endast unghund 15 månader och jätte
snäll och gullig.

Fick en mycket fin bukett bestående av Rosor och Hortensia av dem.

Jag bjöd på kycklingfilé ett recept som jag fått av min dotter och som alltid
blir mycket omtyckt.
Som förrätt blev det en klassiskt räkmacka eftersom min bror alltid älskat
majonäs blev den klicken lite större, hehe.
Därefter blev det jordgubbar och glass, säsongen till ära.

Alice fick inta uterummet eftersom Douglas är så glad och vild så för rons
skull blev det så.

Idag blir det söndagsturen till far och trimning och kloklippning för Uffes del.

Imorgon blir det en tur dit igen för att biståndshandläggaren kommer dit för
att se till fars behov av pedagogisk måltid och kanske om han går med på
det även dusch? 

Ha en bra söndag kära läsare.






1 kommentar:

Skriv en rad och gör mig glad!